نینجا در سال 92


نینجوتسو شهرستان نکا

زیر نظر سنسی سیستانی دبیـر سبک مازندران

سلام عرض میکنم خدمت تمام هنر دوستان نینجا.قبل از هر چیز سال 1392 را به همه تبریک و آرزوی سالی همراه با سلامتی و خوشی را آرزو دارم.

در مورد فعالیت های سبک عرض کنم که چند ماهی است که در حال پیشبرد اطلاعات سبکی خودم هستم مخصوصا در بخش سلاح و به شکر خدا خیلی پیشرفت داشتم و امید وارم هنرجوها استفاده بهینه از این موضوع را برده و ببرند.

استعداد بدون تلاش هیچ است و بنده تا لحظه مرگم دنبال یاد گرفتن بخش های مختلف نینجا هستم.

موفق باشید.

سنسی مرتضی سیستانی عضو کوچک نینجای ایران زمین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:مرتضی,سیستانی,ساعت 12:16 توسط سنسی مرتضی سیستانی| |


Power By: LoxBlog.Com